Jumat, 26 November 2010

Hingga waktu itu datang,kutitipkan cintaku

Teruntuk dia yg ditakdirkan untuk saya cintai dalam naungan cinta saya kepadaNya.. dia yang belum saya ketahui..mungkin belum pernah saya temui atau mungkin justru berada tidak jauh dari saya hehe


Ya Allah..
jadikanlah kami saling menjemput di urutan langkah yg telah Kau tentukan..
dan hingga kami kelak saling berhadapan,
jagalah cinta kami dalam naungan kecintaan kami kepadaMu..

Cinta yang Kau ridhoi..
Cinta yang kami rindui..

Dan kelak ketika kau jadikan kami bersatu hati dan raga..
Izinkan aku mengabdikan diri padanya..
sebagai wujud ibadahku kepadaMu..

Izinkan kami untuk saling mencintai dengan anak cinta kami kepadaMu..

Izinkan kami untuk saling merindui dengan anak rindu kami kepadaMu..

Izinkan kami bersama di fana dan baka Mu..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar